donderdag 20 maart 2008

Extreme Home Make-over Slot!!

Renovatie laatste deel!!!

Het is klaar.....nu ben ik zelf aan een renovatie toe!!
Ik heb nog één dag vrij en ga daar maar eens van genieten...moet nog wel even naar de tandarts, maar dat is een halfjaarlijkse controle. Als het goed is komt de échte Bob vandaag nog de elektriciteit "doortrekken" naar de zolder, waar ik ook een lichtaansluiting krijg en waarvoor er over enkele weken nog een vlizotrap geplaatst wordt. Lekker handig..nog meer ruimte om rommel te bewaren!!

"Ons mam" is gisteren geweest en heeft een nieuwe w.c.mat gesponsord, hartstikke leuk!! Samen ook nog een nieuwe lamp gekocht voor op de douche.
Gisteren morgen nog de "vide" schoongemaakt en ontstoft en zelfs de bekleding van mijnoude poppenwieg en poppenwagen gewassen. Dus de noodgedwongen "grote voorjaarschoonmaak" zit erop. Met dank aan 2 collega's die vandaag en gisteren voor mij wilden werken, waardoor ik het lekker rustig aan kon doen en het voor de Paasdagen ook klaar kon hebben. Ik geniet nu dubbel en dwars van mijn vernieuwde, schone huisje!
En dan nu nog even de "VOOR" en "NA" situaties in beeld gebracht:








KEUKEN VOOR




KEUKEN NA

TOILET VOOR EN NA

DOUCHE-BADKAMER VOOR EN NA

Het was leuk om het zo te volgen...ik weet jullie hadden meer `Bob`willen zien, maar goed ik wilde de heren ook niet te veel lastig vallen, er moest natuurlijk wel gewerkt worden!!
Oh en Elle....ga je op koninginnedag dan mee op dat kleedje zitten???
Effe een dagje rust en dan weer werken ....bedankt voor jullie reacties en ik blog nog wel een keer wat!!

Geen opmerkingen: