zondag 16 maart 2008

Extreme Home Make-over 12


Renovatie Deel 12









De keuken is helemaal klaar en helemaal ingericht/ingeruimd!

Erik en Jos hebben gisteren geholpen.
Erik met de zware spullen terugzetten en Jos heefy wat gaten geboord en zijn deskundige mening gegeven over het "stabiel" neerzetten van een kast waarbij dat haast onmogelijk is. maar eerlijk is eerlijk, hij staat een stuk steviger als eerst!!

Zelf had ik heel deskundig (volgens Jos ook) de draagbalk voor het extra aanrechtblad "verbreedt" met een extra lat, houtlijm en een paar flinke spijkers!!
Vandaag alleen maar héél véél afgewassen, want alles was buiten toch weer stoffig geworden en vies. Ook het glasservies onder handen genomen en gordijnen gewassen. Al met al op mijn "dooi gemakkie" toch nog wel wat werk verzet. Ik kan het nu ook wel voelen, dus nu ga ik gezellig samen met mijn vriendjes "Paracetamol en Ibuprofen" op de bank liggen!!!







Bij de Action trouwens ook nog een paar nieuwe theedoeken en keukenhandoeken "gescoord". Vond ik wel leuk voor in de nieuwe keuken!!

Geen opmerkingen: