woensdag 5 maart 2008

Extreme Home Make-over 5

Renovatie Deel 5


Dag 3: om 8.00 uur vertrokken de logees (Nardie en Karin), dus kon ook het toilet onder de sloophamer / drilboor.
Het was me een gekrioel van bouwvakkers in een kleine ruimte.
Op het toilet waren ze aan het slopen, drillen en bikken en op de douche (geen badkamer meer!!) waren ze de muren aan het aansmeren/stuken.
En er is vandaag een hoop gedaan.
Gisteren zelf nog met de bouwvakkers onderhandeld en het voor elkaar gekregen dat ze een door mij zelf gekocht aanrechtblad zullen gaan plaatsen en dat ze zelfs de spoelbak voor mij erin maken (eigenlijk doen ze dat niet, omdat het niet via de woningstichting is gekocht) en ook de verlichting in de keuken wordt op mijn wensen aangepast!!! Erg aardig van Bob de Bouwer....misschien moet ik de heren binnenkort toch maar trakteren op puddingbroodjes van Vonk of zo!!
Maar het is wel heel leuk dat het toch naar mijn zin wordt gemaakt.









Geen opmerkingen: