dinsdag 18 maart 2008

Extreme Home Make-over 13

Renovatie Deel 13

Gisteren heb ik een "hersteldag" gehad. Ik kon niet meer veel meer en alles deed zeer! Ik kreeg onverwacht bezoek s'middags en daar heb ik nog wel dankbaar gebruik van gemaakt, er zijn meteen wat klussen gedaan. Hans, bedankt hè en Jacquelien bedankt dat je op het fantastische idee kwam om via Druten naar Doetinchem te gaan. Het plankje hangt mooi in de keuken!!

Vanmorgen al vroeg op en de foto's op het toilet weer opgehangen, zo nu is de w.c. weer een beetje van mij!
Jos heeft vanmiddag nog een schapje opgehangen en ook die ruimte is nu schoon en klaar.
Op de douche ook de laatste spulletjes neergezet en nog een doos vol met troep over! Ook maar weer naar de schuur, die raakt zo langzamerhand weer behoorlijk vol. Wie staat er wel eens op een rommelmarkt en kan nog wat "rommel" gebruiken????? De lamp aan de muur is inmiddels gesneuveld....die is met enorm veel lawaai van de muur afgekomen en lag dus aan diggelen. Morgen of zo maar weer op zoek naar een nieuwe.










De slaapkamer is weer schoon en ook weer gewoon slaapkamer ipv woonkamer annex opbergruimte en rommelhok!!

Geen opmerkingen: