donderdag 13 maart 2008

Extreme Home Make-over 10

Renovatie Deel 10



De douche, toilet en keuken zijn geschilderd, en een gedeelte van de keuken is al gezet.
De spotjes onder de keukenkastjes zijn geplaatst en dat is dadelijk écht gemakkelijk.
Zou het dan écht morgenavond zover helemaal klaar zijn dat ik die 6 dagen dat ik komende week vrij ben ook de boel weer kan inrichten?
Dan zit ik er met Pasen op "m'n Paasbest" bij!!

Oh ja .......meisjes van de nachtdienst > de douche was 10 x beter dan gisteravond: warm water en een behoorlijke straal, dat was al veel beter!! ( Gisteravond was het nog een miezerig straaltje en moest ik me afsproeien met koud water!! )
Het is zo wit en schoon nu dat de douche geschilderd is...het doet gewoon pijn aan de ogen!!



1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.