woensdag 12 maart 2008

Extreme Home Make-over 9

Renovatie Deel 9


De keuken is inmiddels betegeld, maar die moeten nog wel gevoegd worden.

Morgen komt de keuken en Peter blijft zeggen dat ik vrijdagavond alles erin heb zitten. Ik kan het nu nog amper geloven, maar we zullen zien!

Ik ben het bivakkeren in de slaapkamer zat en aangezien ze niet meer veel stof zullen veroorzaken heb ik alles van de afdekzeilen ontdaan en ga vanavond weer gewoon in de woonkamer wonen!!

Ik ben moe en had vandaag even een behoorlijke dip....je bent niet meer thuis in je eigen huisje, maar goed het wordt wel heel mooi!







De plafonds op toilet en douche zitten er sinds vandaag ook helemaal in. Morgen komen de schilders en dan zijn de douche en toilet zo goed als klaar. Misschien nog wat dingen bevestigen etc., maar dat komt dan volgende week wel.

Vanavond zal ik de douche uit gaan proberen.

De storm heeft op het balkon gelukkig niet al te veel "huis gehouden" Een van de afdekzeilen is wel wat kapot gewaaid, maar daar zat er nog een onder over de belangrijkste spullen,dus dat is niet zo'n probleem.






Geen opmerkingen: