donderdag 29 januari 2009

Operatie

Eindelijk gaat het morgen dan gebeuren....de operatie.
Enigzins gespannen, maar vooral ook opgelucht dat morgen het "slechte" weefsel uit borst en oksel verwijderd wordt, want dat is en blijft raar, dat dat nog steeds in je lichaam zit, terwijl je nu al 3 weken weet dat dat niet goed is.

Ik moet al om 7.00 uur in het ziekenhuis zijn en wordt ca. 7.50-8.00 uur al geopereerd.
Mijn zus en moeder komen straks al en die gaan morgenvroeg mee en die bivakkeren ook tijdelijk in mijn huis en in het ziekenhuis.

Zaterdag mag ik, als er geen complicaties zijn, al weer naar huis, maar ik ga me lekker een paar dagen laten verwennen bij "ons mam"!!

Ik ben benieuwd, want ik ga onder algehele narcose en dat heb ik alleen heel vroeger als kind een keer gehad, maar daar weet ik niets meer van. Al die andere keren dat ik geopereerd ben ( 4x) was het met een ruggeprik of plexus-anesthesie ( verdoving van een hele arm door anesthesie in de oksel)

Maar morgen gaat het dan beginnen, de start van een traject, waar ik wel tegenop zie, maar wat ik maar over me heen laat komen en ik zal wel zien. Gemakkelijk zal het niet altijd zijn, maar ik weet waar ik het voor doe. Aan het eind van dit jaar wil ik blij kunnen zijn dat ik deze "hindernis" ook weer met succes genomen heb.....ik hoop het maar!!!

En bij deze wil ik nogmaals iedereen bedanken voor alle lieve kaartjes,
sms-jes, telefoontjes, krabbeltjes, berichtjes, tekeningen en vooral alle lieve woorden die er gezegd en geschreven zijn.
Dat geeft me alleen maar meer moed!!

Tot gauw maar weer, ik laat volgende week wel weer weten hoe alles is gegaan

Groetjes Hera



Geen opmerkingen: