vrijdag 22 augustus 2008

Total-loss

Vandaag is mijn laatste werkdag op Thedingsweert 17-19
Raar idee, maar wel lekker dat ik nu eerst 2 weken vakantie heb en dan pas op de nieuwe groep hoef te beginnen.
Gisteravond ook nog gewerkt en iedereen deed lekker geheimzinnig, dus ik ben benieuwd vanavond. Bennie gaat ook nog weer mee, de laatste avond, ook voor hem, want morgen is de logeerpartij afgelopen en breng ik hem weer naar huis. Intussen brand ik maar vast een hele foute Oer Hollandse CD voor de dames en heren van Thedingsweert. Alvast een voorschot op een later afscheidsfeestje wat nog komt, want nu zijn er nog veel weg met vakantie, zowel jongens als collega's!! Een van de nummers die op die foute CD staat is natuurlijk dè kermiskraker van dit jaar: "Schatje mag ik je foto?" Op de Loose kermis is dit nummer helemaal uitgegroeid tot het populairste liedje van de kermis.
De kermis zelf was weer erg lachen, heel veel lol gehad, veel te veel gedronken en daardoor te veel rare bewegingen gemaakt die niet goed zijn voor mijn lijf, maar goed........ach, na 1,5 fles wijn voel je daar diezelfde avond niets meer van. De volgende ochtend is een ander verhaal, maar dat nemen we op de koop toe!!

Hier onder een sfeer-impressie van de Loose Kermis van dit jaar
(foto's niet door mij gemaakt, maar door de band "Commercial Break")

Ik ben nog steeds "Total-loss" van het feesten, maar ook dat neem ik op de koop toe......de lol die we gehad hebben maakt een hoop goed



De jeugd heeft de toekomst!!..............en de smaak te pakken, dat mag duidelijk zijn!!!




Het was weer supergezellig......volgend jaar toch maar weer!!!

Geen opmerkingen: