donderdag 14 augustus 2008

"Hair-extensions"??

Vanmiddag weer een eind door de uiterwaarden gesjouwd met Bennie.....het was perfect wandelweer: 20 graden, soms wat zon, dan weer wat wolken en een lekker windje.
Ca. 5 kilometer door het veld en nog ongeveer 2-2,5 kilometer over de dijk!
Bennie, die luistert altijd erg goed, dus laat ik hem vooral los lopen, zodat hij lekker kan rennen, maar op de dijk stopte er ineens een zwarte Ford Ka (hele leuke auto trouwens). Dit bleek een "under-cover" auto, want achter het stuur zat een vrouw en aan de mooie "strepen" op haar mouw zag ik dat het dus een politieagente was!! Shit, shit, shit, maar gelukkig was ze in een goede bui en gaf me alleen een waarschuwing. Gauw Bennie aangelijnd, want een boete zou me 60 euro's gaan kosten en daar heb ik weinig zin in!!

In de uiterwaarden groeien overal onderstaande planten.....het lijkt wel een kwekerij daar bij Afferden....ik heb geen idee wat voor een plant het is maar het ziet er wel grappig uit




De koeien bij Afferden gebruiken ze als een soort van
"hair-extensions", met de kleefstof die er aan zit blijven ze extra lang zitten. Het ziet er best modieus uit!!




Even kijken of het Bennie ook leuk staat.......!

Het staat best grappig, maar Bennie vond dat het voor geen meter zat, want hij bleef maar schudden met zijn kop om ze eruit te schudden, maar dat lukte niet, dus heb ik hem een handje moeten helpen. Kwalitatief goed spul.....niet eruit te krijgen, alleen samen met een behoorlijke bos haar....sorry Bennie!!





Op 12 augustus zijn er foto's van mij goed genoeg bevonden om op de volgende site gepubliceerd te worden als bureaublad-achtergronden....ik ben best vereerd!
Neem een kijkje en raad maar welke van mij zijn!


Deze had ook mee kunnen doen.....ik gebruik hem nu zelf als bureaublad


Geen opmerkingen: