maandag 11 augustus 2008

Nieuwe werkplek!!

Eindelijk is het definitief ......... ik ga weer in Druten werken.
Vanmorgen een proefdienst op de nieuwe werkplek gedraaid en dat ging goed, dus in september ga ik daar beginnen.
Het zal héél anders zijn, en vooral ook erg wennen, maar ik ga er voor!

Mijn nieuwe werkplek is een logeerhuis voor verstandelijk gehandicapte kinderen, die in verschillend roulerende groepen weekenden en/of midweken komen logeren. Ook wordt er nog naschoolse opvang verzorgd. Héél variërend qua kinderen en vooral ook van werkwijze.

En wat vooral erg fijn is dat ik lopend of fietsend naar mijn werk kan, mijn achterdeur uit en ik ben er binnen 2 minuten!! Géén autorijden meer, dus dat spaart een hoop extra onkosten uit, ook niet geheel onbelangrijk.

De eerste maanden zullen vast niet meevallen, voordat ik het rouleersyteem een beetje doorheb zal wel even tijd nodig hebben. En dan nog.....het kan per week weer veranderen.

Wel zal ik mijn huidige werkplek erg gaan missen, ik heb het daar écht heel erg naar mijn zin gehad en ik heb er veel geleerd wat ik op de nieuwe werkplek weer kan gebruiken.
Nog anderhalve week daar....dan vakantie.
Ik moet nog wel aan het idee wennen hoor!!

Geen opmerkingen: