dinsdag 5 augustus 2008

Mijn vriendje

Mijn "vriendje" is er weer!! Oftewel mijn "leasehond" voor 2,5 week.
Zijn naam is Bennie en het is écht een scheet van een beest.
Het is nu de vijfde keer op rij dat hij in de zomer 2,5 week bij mij komt logeren, wanneer mijn zus, zwager en nichtje op vakantie gaan.
Dus Bennie gaat dan zelf ook op vakantie naar Druten. Hij kent het al precies en zodra hij gearriveerd is moeten alle bekende plekjes weer "gespot" worden en vooral voorzien worden van zijn eigen geur......Heel belangrijk!
En zo'n eerste dag moet je even extra verwend worden met een lange wandeling langs de Waalstranden en door de uiterwaarden, want er is niets leuker dan een bal, zand, water en rennen!! Het tijdelijke bazinnetje was "total loss" bij thuiskomst, maar Bennie heeft heerlijk ballen gevangen in het water en in het zand en achter konijntjes aan gerend. Vooral bij de zgn "wielen" had hij het zo naar zijn zin dat hij even vergat om ook nog te luisteren....tuurlijk konijnen zijn véél leuker dan het bazinnetje. Intussen heeft hij ook weer zijn "eigen" terrein afgebakend.
S'avonds lag hij uitgeteld in zijn mand en de laatste wandeling voor het slapen gaan was ook maar héél kort, want hij lag nog na te genieten van zijn avontuur in het veld!!


Wat een leuke kop zit er op!!

Enkele actiefoto's van Bennie........




Ondertussen wandelend op het Waalstrand en door de uiterwaarden zie je de vreemdste dingen op het strand liggen en groeien er de raarste struiken.


De komende 2,5 weken gaan Bennie en ik ons vast wel vermaken tijdens de wandelingen.

Geen opmerkingen: