zaterdag 26 juli 2008

Warm....joepie

De weersverwachtingen zijn uitgekomen.....het weer is een stuk verbeterd; wat heet......het is heet!!
Vanmorgen om 9.30 uur in de schaduw al 24 graden! Heerlijk hoor, mijn humeur wordt er volgens mij ook een stuk aangenamer van, ondanks het feit dat mijn auto nog verder opgekalefaterd moet worden om door de APK te komen en dat gaat een slordige 400 euro kosten!! Ach ja.....daar heb je géén andere auto voor en met al het kluswerk wat mijn dierbare broer er al gedaan heeft, "hoest" ik dat bedrag ook nog maar even op en dan kan de auto (hoop ik) er weer een jaartje tegen. Leuk is anders, maar met deze zonnige temperaturen (en een ventilator in de auto die het weer doet) ziet alles er toch wat vrolijker uit.
Maar als ik een leuke gefortuneerde vrijgezellige wat oudere jongeman tegen zou komen die ook nog lief en leuk en goed voor me is dan teken ik ervoor!! (Géén bakker!!)




Van de week reed ik s'avonds van mijn werk naar huis en ik had de camera in de auto liggen, ik kon het niet laten om toch nog wat foto's te maken in Druten ( de kerk en op de "Blauwe Brug")

Moas en Woal het ech wel schonne plekskes!!




En als het weer zo blijft dan ga ik morgen het advies van de fysiotherapeut opvolgen > een eind fietsen! Wie weet wat we onderweg tegenkomen!!

Geen opmerkingen: