zaterdag 12 juli 2008

shocking!!

Onderstaand mailtje kreeg ik gisteren via de mail op mijn werk toegestuurd....


Geachte mevrouw Klein - Gunnewiek,

Wij zijn tot de ontdekking gekomen ( helaas aan de late kant) dat uw zoon m.i.v. 7 april 18 jaar is geworden. Hierdoor moet er voor hem premie ziekenfonds worden betaald. Dit word nu door ons geregeld maar daardoor word er op uw salaris van juli voor 3 maanden premie ingehouden voor hem t.w. mei, juni en juli.

Onze excuses voor het ongemak
Met vriendelijke groet,

Carla
Salaris administratie


Ik natuurlijk gauw bellen om door te geven dat ik nog nooit bevallen ben...nooit geen zoon heb gehad en al helemaal niet van plan was om 3 maanden premie te gaan betalen ( al helemaal niet sinds ik vorige week tot de ontdekking kwam dat ze al een jaar lang geen reiskosten hebben betaald)

Al met al bleek het om een misverstand te gaan en kon ik er de humor wel van in zien, maar het zijn toch wel ineens vreemde berichten in je mailbox!!

Zou toch wat zijn ..... ineens een zoon van 18 hebben!!

Geen opmerkingen: