maandag 7 juli 2008

Landleven

6 juli

Een klein eindje wandelen in de buurt waar ik werk en je ontdekt het Tielse Landleven, en je hoeft er niet eens ver voor te lopen!! Wat nu eerlijk gezegd ook wat lastig is, want "ik heb het op mijn heupen"!! Naar alle waarschijnlijkheid een overbelaste linkerheup, omdat ik even iets te enthousiast gewandeld en gesport heb! Het zal ook niet waar zijn, ben je gezond bezig en dan nog gaat het niet helemaal zoals ik wil, maar goed......even een "stapje" terug en wat rustiger aan sporten en wandelen. Dus dan maar relaxed lopen, camera mee en dan zie je, ook op een zeer beperkte afstand, nog hele mooie dingen die de moeite van het fotograferen waard zijn.







En omdat Tiel in de Betuwe ligt en bekend staat om zijn fruit(corso), mocht deze foto hierbij niet ontbreken!

En ja hoor........iedereen die mijn Blog vaker leest zal denken: dat mens heeft écht een "Koeientic", maar het blijven toch écht leuke beesten!!

1 opmerking:

hans zei

En dan trek ik naar de Baltische
Staten met een groep boeren om mooie dingen en koeien te kijken.