maandag 16 juni 2008

Trainen!!

16 Juni

Op 6 september ga ik de "Bourgondische fruitwandeling" lopen. Die is 18 kilometer, dus het wordt tijd om te gaan trainen/oefenen.
Gisteren op het werk had ik al een rondje van ca. 4,5 kilometer gewandeld, maar vandaag hebben we het toch wat nadrukkelijker aangepakt.
Van Druten over de dijk naar Beneden-Leeuwen. Het fototoestel ging weer mee, want op 6 september hebben ze ook een fotowedstrijd erbij en daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen, maar omdat mijn camera nogal groot en zwaar is (inclusief de telelens) moet ook dat getraind worden. Dus heb ik onderweg, tijdens de tocht van ca. 8 kilometer, maar weer een paar foto's genomen. Eigenlijk typisch Hollandse plaatjes > water, dijk, wolkenluchten en een brug!!









Ik ben er wel achter dat ik een goede heuptas moet gaan aanschaffen, want die camera in de rugzak is wel heel zwaar en dat hou ik écht geen 18 kilometer vol!!

Maar de wandeling zelf "liep" lekker en het ging héél goed....ongekend voor mij...ik ben "trots" op mijn (klomp)voeten!!





Geen opmerkingen: