zaterdag 7 juni 2008

Avond4daagse Tiel

Ik ging gisteravond met mijn werk één avond meelopen met de Avond4daagse in Tiel (Passewaay). Heel gezellig en leuk en omdat ik nog niet meegelopen had deze week en mijn collega al 2x besloot ik héél stoer de 7,5 kilometer te lopen. Ik had er s'morgens al rekening mee gehouden en besloten het op de sportschool "rustig" aan te doen. Nou dat was al gelukt....
2 koppen cappuchino gedronken en 13 minuten onder de zonnebank en toen waren we klaar op het Fitnesscentrum!!!
Zoiets keert zich natuurlijk tegen je...... , want volgens mij hebben ze in Tiel andere kilometers dan in Druten, en als je dan ook nog een stuk verkeerd loopt, dan worden 7,5 kilometer ineens wel héél erg ver!! Ik denk dat we zeker anderhalve kilometer méér hebben gelopen. Maar goed, zo stijf als ik daarna ook was...nu gaat het al weer een stuk beter.
En ik moet zeggen: de eerste kilometers in Passewaay zelf waren écht verschrikkelijk; het was heet, geen schaduw, het stonk er naar hondenpoep en het is geen lolletje om door een nieuwbouwwijk te wandelen.

Maar..... daarna ging de tocht langs het kanaal en dat was een hele verbetering en dan heeft Tiel toch nog best wat mooie plekjes
( Tiel is nie viel!!, zeggen we altijd, maar soms toch best wel een bietje!!)






Al met al best een mooie tocht, maar ik blijf me afvragen welke figuur die 7,5 kilometer berekend heeft!!??

Geen opmerkingen: