donderdag 6 januari 2011

2011 is goed begonnen!!

Hallo

Na al die maanden toch maar weer eens wat "bloggen"! Het is wel heel lang geleden, maar ik heb zo veel gewerkt en gedaan dat ik er niet veel tijd voor had en eerlijk gezegd ook geen zin in had. Daarnaast viel er ook niet zo heel veel te melden, als de gewone dingen van alle dag.
Maar goed ......eerst maar eens beginnen met het beste nieuws wat ik afgelopen maandag ( met hindernissen) kreeg. De uitslag van de mammografie die ik vorige week donderdag had laten maken en de overige borstonderzoeken waren helemaal oké!! Jippie, wat een ongeloofelijke opluchting weer. Het was weer een zeer beladen week, de tijd tussen de foto's en de uitslag, jeetje wat vreet dat een hoop energie!
En dan ga je op maandagmorgen naar het ziekenhuis, al nagelbijtend en velletjes plukkend en met een knoop in de maag van heb ik jou daar.......... is de uitslag van de foto's nog niet binnen! Help.....uitermate frustrerend en dan kunnen ze wel zeggen dat je er voor 95 % van uit kunt gaan dat het goed is, maar ja......dat is geen 100% , dus ga je zwaar teleurgesteld naar huis, al nagelbijtend en velletjes plukkend! "Ik bel je morgen, uiterlijk woensdag op met de definitieve uitslag" zei de mamacare-verpleegkundige, maar god wat baalde ik zeg!
Maar mijn zus en ik waren nog maar een ca. half uurtje thuis of de verpleegkundige belde al; ze had de radioloog opgebeld en aan het werk gezet om mijn foto's er tussen uit te halen en te beoordelen en die had daar direct gehoor aangegeven, met als gevolg dat ik toch maandag al de goede uitslag kreeg. Wauw wat een heerlijk gevoel en wat lief dat ze dat voor mij geregeld had!!

En dan heb ik ook nog op werkgebied goed nieuws.....ik ga alweer een nieuwe uitdaging beginnen. Per half april ga ik in Wijchen werken op een appartementencomplex voor licht verstandlijk gehandicapten jong volwassenen die zelfstandig begeleidt gaan wonen. Tot maandag vond ik het moeilijk om blij te zijn met de aanstelling, maar nu dat het ook met de gezondheid goed zit kan ik helemaal blij mee zijn. Er zijn nog wel wat dingetjes die er naast nog geregeld moeten worden, want ik zal ook nog 10 uur op mijn contact van 34 uur moeten "flexen", maar ik hoop dat dat allemaal goed geregeld kan worden. Het is in ieder geval wel een goed moment weer, omdat op mijn huidige werkplek er weer uren ingeleverd moesten worden, dus het daar ook weer onzekerder werd. Het zal zo hebben moeten zijn.......wie weet, misschien bestaat toeval echt niet!

Op 31 januari word ik nog wel met een kleine operatie aan mijn linkerhand geholpen, oftewel van een "trigger-finger" afgeholpen.....een lastige en pijnlijke vinger die steeds "op slot" schiet en die dan erg pijnlijk is als die weer in de gewone stand terug moet. Ik verwacht niet zo heel lang uit de running te zijn, ik ben benieuwd, ik hoop wel van die vervelende pijn af te zijn daarna. Waarschijnlijk zal ik in de toekomst hiervoor ook nog wel aan de rechterhand geholpen moeten worden, maar daar is het gelukkig in nog niet zo ver gevorderd stadium....(die trigger-finger dus)

Zo dat was het weer voor deze keer, ik heb er dit keer geen illustraties bij in de vorm van foto's, misschien een volgende keer weer.

Groetjes Hera

Geen opmerkingen: