donderdag 16 april 2009

Dit zit er op!!

Het zit erop.....38 bestralingen.
Ondanks het vervelende intermezzo met de oksel, 3 - 4 weken geleden, is het me toch meegevallen. De borst is duik, rood gezwollen en gevoelig, de oksel ziet er niet uit ( is erg lelijk opgedroogd na de ontsteking), maar volgens de dokter trekt dat allemaal, na nog ca. 2 weken( want zo lang werken de bestralingen nog door), weer bij!! En daar gaan we dan ook maar van uit!
Over ca. 2,5 week gaat dan het echte werk beginnen, de chemokuren. Ik zie er best wel tegenop, maar ik zie wel wat het wordt en als alles volgens schema verloopt zou ik dan half augustus klaar zijn met de kuren, dus jullie snappen wel dat deze zomer me niet snel genoeg kan gaan!

De komende 2,5 week ga ik genieten van het feit dat ik weer even de vrijheid heb en niet elke dag meer heen en weer hoef te kleppen naar Nijmegen. Morgen gaan we met de vriendenclub een weekendje weg, dus daar ga ik eventjes lekker van genieten. Bepakt en bezakt met medische lappen en dikke "pleisters" en mijn eigen bed en beddengoed, want dat lijkt me het veiligst, want AUB geen bacterien meer voorlopig!! En natuurlijk minimaal één keer naar ijssalon Talamini's in Winterswijk, want dat mag straks 4 maand niet meer.Afgelopen week ben ik daar ook al geweest en het was me toch lekker......die aardbeiencoupe!


Vorige week vrijdag (Goede Vrijdag) ben ik met ons mam nog naar Kevelaer geweest.....heel bijzonder, want geloof het of niet, maar we zijn op Goede Vrijdag getuigen geweest van een ruzie in de kerk, waarbij `eine sehr streng Katholische Bruder seine Bruder` (verstandelijk gehandicapt) dwong tot staan en knielen terwijl die dat niet kon, waardoor een medekerkganger erg boos werd. Het was maf en zielig en vooral te belachelijk voor woorden......dat hadden wij weer!! Maar Kevelaer zelf is de moeite van een bezoekje waard, vooral als je van kerken, kapellen, beelden, kaarsen en heel veel andere kerkelijke dingen houdt. En natuurlijk hebben ook wij diverse kaarsjes opgestoken, ook voor mijn herstel natuurlijk en nu maar hopen dat Maria mij goed gezind is, maar daar heb ik wel vertrouwen in. Hieronder een sfeerimpressie van Kevelaer








Ziet er toch best leuk uit en we hadden fantastisch weer, dus het was ondanks de Duitse tirannieke broer toch een goede vrijdag!!
En weer eens een keer foto´s op mijn blog, dat was ook al weer een tijdje geleden.
Het gaat dus goed met me en dat wou ik ook graag zo houden en als het weer op deze manier meewerkt dan is dat ook een klein beetje gemakkelijker!!


Doei Hera

Geen opmerkingen: